پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
8860
-
الف
+

داستان سریال «دلدادگان»؛ روایت نسل‌ها

تماشای مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» سرگرمی مخاطبان آی‌فیلم در این شب‌های پاییزی است.

مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» ساخته "منوچهر هادی" سه فصل دارد که فصل اول آن مربوط بین 1357 تا 1364 می گذرد. تا اینجای کار بخش‌هایی از فصل اول این مجموعه روی آنتن رفته است؛ بخشی که با گره خوردن چند ماجرای عشقی و جنایی شروع شده و سعی می‌کند در هر قسمت با یک اتفاق غیرمنتظره بیننده رابه سمت خود جلب کند.

"امیر" در نتیجه نجات جان یک دختر جوان پایش به شرکتی باز می‌شود. او مدام همراه با مادر و دختری که صاحب شرکت هستند، به ماجراهای عجیبی وارد می‌شود و حتی جلوی چشمانش کسی به قتل می‌رسد. "حدیث" خواهر امیر، عاشق پسر هم دانشگاهی‌اش شده که مدام تلفن های وی را بی جواب می گذارد و مادرش به جرم قتل در زندان است، اما به حدیث می‌گوید که مادرم خارج از کشور است.

دراین میان خرده داستان‌هایی مربوط به "مالک" و موسسه خیریه اش هم وجود دارد. بیننده در هر قسمت فقط باید منتظر اتفاق‌های پیش روی شخصیت‌های داستان باشد. چون حالا دیگر در قسمت‌های قبل به صورت کامل شخصیت پردازی‌ها انجام شده و «دلدادگان» می‌تواند با تمام قوا شروع به قصه گویی کند.

"منوچهر هادی" پیش از این به واسطه سریال‌های «خداحافظ بچه» و «دختران حوا» در تلویزیون به سطح قابل قبولی از مخاطب دست پیدا کرده و حالا در تجربه دیگری از سریال سازی خود، ماجرای «دلدادگان» را روایت می‌کند.

/ س م

نظر شما
ارسال نظر
افشین

به نظر من سریال دلدادگان هیچ جذابیتی نداره و بسیار کسل کننده است .